Zayıflama Formülleri

Zayıflama Formülleri

Zayıflama Formülleri

Kış biterken çoğumuzun yaza sevinirken bir yandan da kara kara düşünenlerde herhalde yok değildir. Sizde böyle düşünüyorsanız isenizzayıflama formüllerisizinde yazımıza göz gezdirmeniz gerekir. Zayıflama formülleri yaz aylarının hele de tatilin yaklaştığı Haziran aylarına doğru en çok aranan ve cevap bekleyen soru oluyor.

Zayıflama formülleri nelerdir inceleyelim.

* Aslında bu yazımızda diyet listeleri değil size öneriler gibi başlıklar vereceğiz. Çünkü diyet listeleri zaten her yerde bulunuyor bir de biz aynı şeyleri tekrar etmeyelim diye karar verdim. Bir vere sabah kahvaltıya erken kalkın saat 6 dedi mi ayakta olun ve kahvaltınızı hazırlayın.  Uyanır uyanmaz başucunda artık alışkanlık haline getirdiğiniz kuru kayısıları ağzınıza atın. Bir güzel çiğneyin ve arkasında sirkeli su ya da limonlu su içiniz. Yarım saat sonra kahvaltınızı ediniz. Kahvaltıda 1 yumurta, 1 salatalık, 1 domates, maydanoz, biraz peynir, 7-8 tane zeytin, süt, bal, pekmez ve 2 dilim ekmek tüketin. Ekmek hariç diğerlerini istediğiniz kadar tüketin.

* Öğle yemeğinizi yemeden yarım saat Öncesinde yine mutlaka 1 bardak sirkeli su mutlaka ama tüketin. Bu su yediklerini daha hızlı yakmaya yardımcı olur. Sonra öğle yemeği için mutlaka yoğurt o olmazsa ayran tüketilmelidir. Bir tabak sebze yemeği yanında 1 tabak etti yemek yiyin. Pirinç ve ekmek tüketmek kesinlikle yasak ve tavsiye edilmez.

* Akşam yine sabah ve öğle yemeğinde Olduğu gibi bir bardak suya 1 yemek kaşığı kadar elma sirkesi ekleyerek akşam yemeğinizi yemeden yarım saat önce tüketiniz. Akşam için en hafif ve kalorisiz şeyler tüketin Akşam bir adet meyve ve yoğurt ile yapabilirsiniz. Geceye atarken de yine sirkeli su yada normal sade su içiniz.

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ