Günlük Beslenme Listesi

Günlük Beslenme Listesi

Günlük Beslenme Listesi

Pek çoğumuz kilo problemini ortak bir problem olarak görmekteyiz. Büyük çoğunluğumuzda, dönem dönem ya da sürekli olarak kilo problemleri maalesef boy göstermektedir. Bu durumda sağlıklı bir beslenme listesi oluşturarak daha güzel günlere merhaba dememiz elbette ki bizlerin elinde. Ayrıca sağlıklı bir hayat sürebilmemiz için oluşturulan günlük beslenme listesi, illa ki kilo problemi olan bireyler için değildir. Kilo problemleri ile karşılaşmamak için ya da daha fazla sağlık problemi ile göz göze gelmemek için yine pek çok birey bu listelerden faydalanabilir.

Biliyorsunuz ki sizlere beslenme konusunda pek çok uzman doktor destek vermektedir. İlla bir doktora başvurmanız gerekmez aslında. Fakat en doğru beslenme listenizi, vücudunuzun değerlerine uygun olarak bir uzman hazırlayacaktır. Sizlerde bu beslenme listesinin faydalarından etkin olarak yararlanmak istiyorsanız bahsettiğimiz günlük beslenme listesi bir uzman tarafından hazırlanmalıdır. Doktora gitmeden önce de o süre zarfında sağlıklı bir beslenme sağlamak için bazı günlük beslenme listelerinden yararlanabilirsiniz. bu konuda kısaca bilgiler verelim.

Beslenme Listesi

  • Gün: Kahvaltınızda 1 bardak süt içerisinde tahıl gevrekleri atabilirsiniz.

Ara öğünlerde ise meyve tüketmeniz uygun olabilir.

Öğle vakitlerinde makarna ve yağsız yoğurt tüketebilir ve porsiyonlarınızın az olmasını sağlayabilirsiniz.

Akşam ise, enginar, yağsız bir çoban salata, uyumadan önce de bir adet meyve yemeniz yeterli olabilir.

  • Gün: İnce dilim ekmek ile küçük bir dilim beyaz peynir ile kahvaltınızı başlatabilirsiniz. domates, biber ve 3-4 adet yeşil zeytin ile yeşil çay tüketebilirsiniz.
  • Öğle ise, bir Akdeniz salatası ve bir dilim ekmekle tamamlanabilir.
  • Akşam ise, bir adet somon ızgara, yanında bir dilim ekmek sizin destekçiniz olabilir. Bunların yanı sıra ara öğünleri atlamamanız gerekmektedir. Elbette ki meyveler sizlerin en önemli destekçiniz olacaktır. Diğer günler de ise sabah kahvaltılarında yumurta, taze kaşar peynir, çavdar ekmekleri sizlere iyi bir destek verebilir. Haftalık bir program için doktorunuzdan bilgi alabilirsiniz.

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ