Doğum Sonrası Egzersiz Hareketleri

Doğum Sonrası Egzersiz Hareketleri

Doğum Sonrası Egzersiz Hareketleri

Doğum sonrası bayanlar fazla kilolarından kurtulmak için egzersiz yapması çok yararlıdır. Uzun süredir hareket etmediği için de direnci düşmüş ve sarkmış olan vücutlarını forma kavuşturabilirler. Doğum sonrası egzersiz hareketleri ile ilgili bilgi verdikten sonra şimdi biraz egzersizlerden bahsedelim. Hareketlerin çoğu sporcuların yaptığı ısınma hareketlerine benzemektedir. Öncelikle bayanlar üzerinize rahat bir şeyler giyin ve yerdeki minderinize oturun. Daha sonra başınızı sağa sola öne ve arkaya götürüp geri getiriyorsunuz. Sonra kollarınızı yukarı kaldırıp indirin. Sonra da beli esnetmeye geldi.

Doğum Sonrasında Bayanların Yapması Gereken Önemli Hareketler

                Herkesin bildiği gibi doğum zorlu bir süreçtir. Bu yüzden doğum sonrası egzersiz hareketleri arasında en önemli olanlarındandır. Beli esnetmek için kollarınızı yavaş bir şekilde ilk olarak sağ arka tarafa götürmeyi deneyin. Daha sonra kollarınızı yere koyun kendinizi germeye başlayın. Aynısını diğer tarafa da uygulayın. Daha sonra bacaklarınızı öne uzatın ve birleştirin. Ellerinizle ayak parmak uçlarınıza dokunmaya çalışın.

En Sonda Yapmamız Gereken Hareketler

                En son gelebildiğiniz yerde ellerinizle tutunun ve kendinizi çekin. Daha sonra bank pozisyonuna geçin. Bacaklarınızı dizden aşağısını yukarıya doğru kaldırmayı deneyin. Bu hareketi yaparken kollarınızı öne doğru uzatın ve kendinizi gerin. Son hareket için ayağa kalkıyoruz. Kollarımızı öne doğru uzatıyoruz, bacaklarımızı omuz genişliğinde açıyoruz. Daha sonra eğilebildiğimiz kadar eğiliyoruz ve sonra tekrar dik konuma geliyoruz. Doğum sonrası egzersiz hareketleri yapmak bu kadar kolay olmaktadır.

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ