Bölgesel Zayıflama Yöntemleri

Bölgesel Zayıflama Yöntemleri

        Bölgesel Zayıflama Yöntemleri

Çoğumuzun zayıflamak için verdiği uğraşıları bazen tüm vücut için değil, sadece belirli bölgeleri ya da sadece sorunlu yani daha fazla yağ oranının olduğu bölgelere yönelik çalışmalar yapmaktadır. Bu nedenle bu konu bölgesel zayıflama yöntemleri ile çözüm bulunması bekleniliyor. Bizde sizler için bu konuyu bölgesel zayıflama yöntemleri  nelerdir beraber inceleyelim.

Bölgesel zayıflamaya yöntemleri şöyle açıklayayım:

* bölgesel zayıflama ile akla ilk gelen göbek,  kalça, basen, bel yan simitleri ve kol bölgesinde görmek oldukça mümkün.

*göbek için zayıflama yöntemleri göbekte oluşan kilolar genelde doğum sonrasında ve % 99 ise sezeryan doğum yapan annelerin olduğunu muhtemelen herkes tarafından bilinir. Bu nedenle öncelikle hamilelikte 10-12 kilodan fazla almamaya ve yediklerinize dikkat etmeli. Sadece yediklerimize değil, içtiklerinize de dikkat edilmelidir. Yazın çokça tercih edilen içeceklerden biri olan soğuk çayların direk göbeğinize yağ olarak gittiğini unutmayınız. Sabah erken saatlerde kalkıp mekik çekmek göbeği eritmeye birebirdir.

* Basen, kalça ve yan bel simitleri için öneriler, yediklerinize dikkat etmeli ve sabah erken saatlerde uyanır uyanmaz ayakta bacak açıp kapatma zıplama ve ip atlama gibi evde basit egzersizler yapabilirsiniz.

*Kollarınız için yine kendi evinizde iki yarım litre içi su dolu  su şişesi ile kollarınız için bölgesel egzersizler yapabilir ve kollarınızın hem zayıflamasına hem de sıkı ve kollarınızın hem zayıflamasına hem de sıkılaşmasını sağlayabilirsiniz.

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ