Bel Fıtığı İçin Egzersiz

Bel Fıtığı İçin Egzersiz

Bel Fıtığı İçin Egzersiz

Günümüzde genel sağlığımız için elbette ki egzersizler büyük bir yere sahiptir. Bu konuda bel sağlığı için de egzersizler büyük bir öneme sahip olmakla birlikte düzenli olarak yapılması sonrasında bel fıtığı için egzersiz konusunda yardım alınabilmektedir. Bel, karın, sırt kaslarını güçlendirmek üzere, yumuşak dokuların esneklik artırımı için gerekli olan spor hareketlerine yaşantımız boyunca devam ederek, daha sağlıklı bir şekilde hayatımızı sürdürebiliriz. Bunların yanında bel fıtığı için yapılan sporlar arasında daha çok, yüzme, bisiklet sporları ve yürüme gibi egzersizler ön planda olmalıdır. Bu tarz sporlar sizlere destek vermekle daha sağlıklı bir yaşam sürebilmenize olanak sağlayacaktır.

Evde ya da Dışarıda

Bahsettiğimiz bel fıtığı için egzersiz kapsamında olan bisiklet, yürüyüş gibi sporları elbette ki açık hava da daha temiz olarak yapmak sizler için daha iyi olacaktır. Nefes alıp vermeleriniz bile dışarıda sağlıklı ortamlarda sizlerin ciğerlerini açacak ve rahatlayacaksınız. Bu yüzden bu sporların evlerde koşu bandı ya da kondisyon bisikletleri ile yapılmasından çok daha dışarıda yapılması önemlidir. Fakat sizler evlerinizde kendinizi rahat hissediyor ve ortamınız müsait se gerekli ekipmanları alarak egzersizlerinizi yapabilirsiniz.

Dediğimiz gibi sporlarınızı daha çok dışarıda yapmaya özen gösteriniz. Fakat belinizi destekleyerek her hangi bir sorun ile karşılaşmadan bunları gerçekleştirmelisiniz. Evde yaptığınız sporlarda ise sert bir zeminde gerçekleştirirseniz daha iyi olacaktır. Mesela sırt üstü yatacağınız bir spor şeklinde bu oldukça önemlidir. Kesinlikle yatak üzerinde ve yumuşak bir zeminde spor işlemleri gerçekleştirilmemelidir. Bu sizlerin belinizin yapısı için oldukça önemlidir.

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ