1.500 kalorilik Diyet Listesi

1.500 kalorilik Diyet Listesi

   1.500 kalorilik Diyet Listesi

1.500 kalorilik diyet listesi genel olarak çok şişman veya obezite olmayan kişilerin kullanabileceği diyet türüdür. Sizde çok aşırı bir kiloya sahip değilseniz örneğin 90 altında bir kiloya sahipseniz sizde 1.500 kalorilik diyet listesi yapıp sizde uygulayabilirsiniz.

1.500 kalorilik diyet listesi nasıl yapılır sizlere anlatalım.

* bu diyet için telefonunuza bir kalori ölçer uygulama indirebilir ya da kendiniz yediklerinizin kalorileriniz yazıp tek tek hesaplayınız. Birinci yöntem tabi ki en doğru kolay ve en çok tercih edilen yöntemdir. Herkesin telefonunda kolayca bulabileceği bu tarz uygulamalar oldukça fazla sayıda bulunmaktadır.

* sabah, öğle ve akşam yani genel olarak kaç öğün yiyorsanız yediğiniz öğün sayısının toplam alacağınız kalori miktarı 1.500 kesinlikle geçmemesi gerekiyor. Bu sebeple yediklerinizi ve mutlaka aynı zamanda içtiklerinizin de kalorilerini hesaplamanız gerekecektir.

* 1.500 kalori için örneğin sabah kahvaltısında bir yumurta, bir salata, bir domates, 2 ceviz,2 badem tüketebilirsiniz. Öğle yemeği için bir porsiyon et yanında sulu yemek ve mutlaka yoğurt yiyebilirsiniz.

* akşam yemeğinizi bir porsiyon şeker oranı en az olan bir meyve ve aynı zamanda yoğurt alınız.

* gece yatarken de hem kalori yakmanız hem de rahat bir uyku çekmeniz için bir bardak ılık tarçınlı süt içebilirsiniz. Gün içinde egzersiz yapmayı da mutlaka ihmal etmemelisiniz.

1.500 kalorilik Diyet Listesi

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ